niedziela, 7 lipca 2013

Czy polubię czytać książki?

 Switch! - Christian Bieniek

Switch (ang.) - przełączyć, zmieniać, zamieniać się.

Switch jest to moja ulubiona książka. Dzisiaj skończyłam ją czytać :)
Szczerze to nie lubię czytać książek, lecz trochę z nudów zaczęłam ją czytać. Już, gdy przeczytałam parę stron, nie mogłam się od niej oderwać. Książka tak mi się spodobała, że już jutro idę do biblioteki i zapytam panią czy jest jakaś podobna książka, lub książka tego autora.

Krótkie streszczenie z ostatniej strony:
 Marvin wciąż rozmyśla. O gwiazdach, o życiu, no i oczywiście o dziewczynach. Jak każdy.. Do czasu, gdy switch! i znajduje się w ciele swojego nauczyciela historii.
Co dorośli wyczyniają na randkach? Jak prowadzi się lekcje we własnej klasie? No i co zrobić, kiedy switch! i wskakuje w ciało fajnej koleżanki?
Oj, będzie się działo!
Na książce pisze "14+".
Jeżeli chcecie ją kupić cena- 24,90 zł , lecz wydaje mi się, że lepiej ją wypożyczyć w bibliotece :)

Na prawdę polecam!
A co do pytania w tytule, to chyba od razu nie polubię, lecz będę szukała książek tego typu :)

                                
                                                                                                    Amanda Betty :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz