poniedziałek, 2 września 2013

Rozpoczęcie roku szkolnego!

Hej!
Tak więc dzisiaj było rozpoczęcie roku szkolnego  - jak już na pewno wszyscy wiecie xD
Tak więc poszłam do szkoły. Znowu koledzy, koleżanki.. przyjaźnie i nienawiści co do niektórych osób.. No, na pewno nie ma tylko takich osób w klasie z którymi się przyjaźnimy tylko są też tacy co ich nie bardzo ... no.. nie bardzo lubimy :)
No ale- mus to mus. Chodzić do szkoły trzeba.
hmm.. mam nadzieję, że ten rok szkolny minie bardzo szybko.. bo już po 1 dniu nawet nie nauki, tylko widzenia się ze szkoła mam dość! Niektórzy z Was pewnie też. Trzeba pójść wcześniej spać, żeby wcześniej wstać. O niee.. już nie będzie siedzenia do 2 w nocy a potem spania do 12 :(
To niesprawiedliwe! Jeszcze uczę się i nic to nie daje.. no ale średniej wcale złej nie miałam.. :)
Ale za to ile pracy w to włożyłam.. po prostu nie da się tego za bardzo opisać.. a i tak mało to dało efektów . Mam nadzieję, że w tym roku pójdzie mi o wiele lepiej i co już pisałam- że szybciej zleci ten rok!!
Proszę o to!

Wczoraj było 10 wyświetleń, co mnie zdziwiło :o
Dziękuję Wam za to, że jesteście :)



                                                                               Pozdrawiam
                                                                                               Betty Amanda ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz